Tuesday 9 September 2014

Malaysia Merdeka 57 Tahun.

Image result for disini lahirnya sebuah cinta



Asssalamualaikum. Masih belum terlambat rasanya untuk mengucapkan Selamat menyambut hari kemerdekaan negara kita yang baru berlalu 31 August yang lepas. Dan selepas ini kita menyambut hari Malaysia pula pada 16 September nanti. Hari ini saya nak tayang kek bersempena hari merdeka negara Malaysia kita yang ke 57 tahun. Yang saya buat hari itu.
Tema kek muhibbah, sihat, patriosm dan sedikit tema hari raya.
Untuk menghasilkan kek sihat, saya menggunakan kek yang tidak menggunakan telur dan mentega. Sebaliknya saya menggunakan minyak jagung untuk menggantikan mentega.
Untuk menampakkan kek tersebut untuk sambutan hari merdeka, saya meletakkan bendera , bunga raya, bendera negeri-negeri dan logo sambutan merdeka yang ke 57 tahun . Tidak tertinggal juga sedikit cup kek berupa muka orang yang melambangkan rakyat Malaysia berbilang bangsa dan kaum. 
Selamat menyambut hari kemerdekaan ke 57 tahun untuk negara kita. Semoga terus aman makmur dan kaya raya . Amin.
bunga raya bunga kebangsaan


pelita yang satu ketika dahulu pernah menjadi penerang di setiap rumah
sebelum adanya tenaga elektrik. cup cake berbentuk muka melambangkan wajah rakyat Malaysia berbilang bangsa dan kaum.


57 tahun sudah kita merdeka



selamat hari merdeka


selamat hari merdeka


===================================================================

ubah air anda, ubah kehidupan anda. dapatkan air alkali (kangen water) untuk kesihatan tubuh badan kita
hubungi saya untuk mendapatkan sample air secara percuma atau penerangan lanjut
 whatsapp 0162456742
@
singgah di sini untuk mendapatkan maklumat lanjut


====================================================================

untuk menyertai kami di akademi:

Pendaftaran bagi kelas-kelas berikut dibuka setiap hari.
Bergabung bersama kami 830 blog.
1. Kelas Asas blog dan penulisan} - online & offline
2. Kelas asas blog, fan page, mula bisnes} - online & offline
-produk sendiri
-makanan sunnah
-telekung solat borong dan runcit http://gedungtelekungsolat.blogspot.com/
-produk islamik
-projek raya http://projekduithariraya.blogspot.com/
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas asas urus akaun wahm/soho-daftar-
Bengkel offline- 6 sept(shah alam) & 13 sept (Melaka)
Grup Coaching - 4 sept & 11 sept (Khamis)
Kelas Online - 8 sept(Isnin), dan 1 sesi untuk hari Ahad, 21/9/14
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
8. Pendaftaran pengurus online - online dan offline
9. Kelas asas wordpress
Servis yang kami ada:
1. Tempahan blog bisnes - 5-7 hari siap
2. Beriklan di SOHO Directory juga bersama pautan kami lebih 830 blog
Bila sudah sedia untuk sertai ABDR, boleh hubungi saya.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut hubungi saya:
Facebook: nazirah bugal
whatsapp016-2456742

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete